DATART.cz

E-shop se spotřební elektronikou

DATART.cz

Propojení online a offline světa

Jako člen marketingového týmu ve společnosti HP TRONIC jsem měla možnost pracovat na zajímavé grafice pro známý český řetězec se spotřební elektronikou.
V rámci „nadupaného“ marketingového plánu jsem pro DATART pravidelně tvořila newslettery, reklamní bannery, letáky a další menší tiskoviny na prodejny. Dostala jsem také příležitost navrhnout celou kampaň od hlavního vizuálu až po tisk.
Klíčové bylo dodržovat přísná pravidla na používání loga a ctít firemní identitu.

Být grafik není jen o grafice

Díky práci pro DATART jsem se naučila, že je potřeba pořádně přemýšlet nad aplikací grafiky, použitelnost, to je oč tu běží :)
Pohotovost, pečlivost, přizpůsobivost, plánování a dodržování termínů jsou nutností, člověk nikdy neví, kolik dalších lidí bude s danou grafikou pracovat (možná by vás to někdy i překvapilo).

Něco málo o projektu

Vestibulum vehicula tempor nulla, sed hendrerit urna interdum in. Donec et nibh maximus, congue est eu, mattis nunc. Praesent ut quam quis quam venenatis fringilla. Morbi vestibulum id tellus commodo mattis. Aliquam erat volutpat. Aenean accumsan id mi nec semper.

Grafický návrh produktových popisů

Z návrhu vznikla univerzální šablona, která je předlohou
pro tvorbu dalších popisů u prémiových produktů

Tvorba sady bannerů pro PPC kampaň

Návrh vizuálu a jeho rozpracování do jednotlivých formátů,
určeno k propagaci produktů v rámci valentýnské slevové akce

Příprava landing page Šrotovné

Sazba produktů, textů a obrázků jako vizuální podklad
pro následné nakódování stránky

Pozvánka na firemní akci

Navrženo bylo několik vizuálů, tento byl vybrán
jako finální pro tisk na A4 a e-mailovou rozesílku