DATART.cz
E-shop se spotřební elektronikou
DATART.cz
Propojení online a offline světa
Jako člen marketingového týmu ve společnosti HP TRONIC jsem měla možnost pracovat na zajímavé grafice pro známý český řetězec se spotřební elektronikou.
V rámci „nadupaného“ marketingového plánu jsem pro DATART pravidelně tvořila newslettery, reklamní bannery, letáky a další menší tiskoviny na prodejny. Dostala jsem také příležitost navrhnout celou kampaň od hlavního vizuálu až po tisk.
Klíčové bylo dodržovat přísná pravidla na používání loga a ctít firemní identitu.
Být grafik není jen o grafice
Díky práci pro DATART jsem se naučila, že je potřeba pořádně přemýšlet nad aplikací grafiky, použitelnost, to je oč tu běží :)Pohotovost, pečlivost, přizpůsobivost, plánování a dodržování termínů jsou nutností, člověk nikdy neví, kolik dalších lidí bude s danou grafikou pracovat (možná by vás to někdy i překvapilo).